1. Regisztráció
Megrendelését kizárólag www.gyogyszernonstop.hu webáruházon keresztül adhatja le, regisztráció nélkül is. Regisztráció esetén később már nem kell kitöltenie szállítási/számlázási adatait és megnézheti korábbi rendeléseit is.
A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információit a „Fiókom / Címadatok" menüpontban módosíthatja. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti.
2. Kosár - Pénztár - Megrendelés
A termékek egyszerűen kosárba helyezhetőek az adott termék mellett található „Kosárba” gombra kattintva. A kosárba maximum a készlet mennyiséggel azonos mennyiségű termék rakható, minimális rendelési összeg nincs, bizonyos termékek esetében viszont maximális rendelhető mennyiség igen. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban a „Kosár” ikonra kattintva tekintheti meg vagy módosíthatja a termékeket, folytathatja a vásárlást, illetve továbbléphet a Pénztárba.
A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Pénztár” gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.
A fizetés a rendelés folyamán lehetséges bankkártyával az OTP oldalán keresztül.
- SimplePay bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetéskor automatikusan a SimplePay fizetési oldalára jut, és ott végzi el a hitelesítést, majd ez után visszakerül a webáruházunkba.
Fizetéskor a SimplePay opciót választva, a bankkártya-adatokat beírva, vagy a Simple-fiókos fizetési lehetőségét választva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megvásárlásáig. A Simple fiókban elmentett bankkártyával gyorsan és biztonságosan lehet fizetni.
3. EP (egészségpénztári) számlára történő vásárlás
Egészségpénztári kártyával nincs lehetősége fizetni sem online felületünkön, sem pedig a csomag kiküldésekor a futárszolgálat munkatársánál!
Az egészségpénztár adatait a vásárlási folyamat során a "PÉNZTÁR" oldalon tudja megadni a következők szerint:
Jelölje ki a "cégként vásárolok" négyzetet. Ezt követően adja meg e-mail címét, a cégnévhez írja be a saját nevét szóközzel elválasztva az egészségpénztári azonosítóját majd szintén szóközzel elválasztva az egészség pénztára nevét. Az alatta lévő rubrikába az egészségpénztár adószámát. Végül a vezeték és keresztnevét újra és a telefonszámát.
Tovább léphet a szállítási módokhoz. Itt azt a címet adja meg, ahova a termékeit megrendelni szeretné. Ha tovább lépett a fizetési oldalra, a számlázási címnél ne a saját, hanem az egészségpénztár címét adja meg.
4. Szállítás
A szállítást saját szakszemélyzetünk (gyógyszertári szakasszisztens) végzi.
Az aznap délig leadott rendeléseket munkatársunk aznap szállítja ki. Felár ellenében expressz szállítás is kérhető, ebben az esetben a megrendelését egy órán belül kiszállítjuk.
Szállítási módokról bővebben: https://www.gyogyszernonstop.hu/aszf
4. Utánkövetés - Újrarendelés
A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mail-ben minden információt megtalál, amelyet a vásárlás során megadott. Rendelését nyomon követheti a „Saját fiók / Rendeléseim” menüpontban, ahol bármelyik korábban leadott rendelését az „Ismét megrendel” gombra kattintva egy gombnyomással újrarendelheti. A szállítás előtt e-mailben értesül a rendelés részleteiről.
5. Sérült csomag esetén
Amennyiben sérülést tapasztal a becsomagolt termékeken minden esetben még aznap jelezze ügyfélszolgálatunk felé telefonon és e-mailban a gyogyszernonstop@sipo.hu címen. A panaszához csatolja a sérülés leírását és fényképet és a fényképen legyen rajta maga a doboz is, csomagolással.
6. Csomagátvételi probléma esetén
FIGYELEM! Ha a vásárló saját hibájából nem veszi át a csomagot és még ezek után is igényt tart a rendelésére, szállítási többlet díj kerül kiszámlázásra.